четвер, 10 квітня 2014 р.

У Тернополі пам’ятають і шанують Володимира Гнатюка



Мкола Мушинка більше відомий тернопільський громаді як активний і колоритний учасник фестивалю "Дзвони Лемківщини". Та нещодавній його візит до нашого міста був пов'язаний із презентацією книги про Володимира Гнатюка, яка вийшла у світ у видавництві "Навчальна книга "Богдан". Микола Мушинка вважає цю працю одним із найважливіших досягнень у своєму житті.
"Дослідженнями Володимира Гнатюка я зацікавився ще в студентські роки. Мені навіть пощастило знайти унікальний архів із записами відомого фолькльориста. Свого часу мене вислали з Радянського Союзу через контакти з дисидентами, тому я не міг знайти собі гідної роботи. Спершу п'ять років працював пастухом, а потім влаштувався кочегаром. На цій роботі і почав писати монографію про Володимира Гнатюка. Її тоді видало Наукове товариство імені Т.Шевченка. Гонорару не отримав, але попросив, щоб 25 моїх авторських примірників розіслали у наукові бібліотеки України. Та є людина, завдяки якій сьогодні вийшла у світ ця книга, - це моя дружина. Вона за сумісництвом ще й мій секретар. Саме дружина підрахувала, що це вже 78 моя книга. Окрім того, мене радує той факт, що видання опубліковане у Тернополі, де пам'ятаютьь і шанують Володимира Гнатюка. Наприклад, під час зустрічі із студентами педагогічного університету мене вразила їх зацікавленість. Вони розкупили всі книги, які я мав із собою", - розповів Микола Мушинка.


Немає коментарів:

Дописати коментар